Společnost Proceram se specializuje na obchod s obklady, dlažbami, sanitární keramikou a vodovodními bateriemi. Její předností je schopnost profesionálně reagovat na požadavky jak koncového zákazníka, tak i stavebních firem, developerů, architektů a projektantů, zaměřených na nadčasovost v oblasti vzhledu, funkčnosti, včetně technických parametrů použitých materiálů.
Zajistit společnosti Proceram prostřednictvím klubu Spojme síly a jeho aktivit nové obchodní a strategické partnery, s důrazem na minimální časové náklady při jejich získávání.
Celé řešení je postaveno na dvou základních pilířích s následným servisem klubu:
Vyhledávání vhodných strategických partnerů probíhalo dvěma směry, přičemž klíčovou roli hrála komunikace mezi koordinátorem klubu Spojme síly a společností Proceram.
Jeden se zaměřoval na standard v oblasti sanity, obkladů a dlažeb, druhá cesta směřovala k partnerům s náročnější klientelou, která má nadprůměrné požadavky na kvalitu materiálů a design.
V první fázi hledalo koordinační centrum obchodního partnera v oblasti dřevostaveb. Využívalo přitom jak vlastní databázi, tak obchodní kontakty společnosti Proceram u developerských společností, architektů a projektantů. Tato práce trvala cca 3 měsíce a přinesla výsledek - společnost, která splňovala požadované parametry a o vzájemnou spolupráci měla zájem.
Prostřednictvím klubových aktivit (neformálním setkáním) a navázaným osobním vazbám došlo k finální dohodě a společnost Proceram se stala exluzivním dodavatelem obkladů, sanity a dlažeb pro tohoto strategického partnera.
Ve druhé fázi se koordinační centrum zaměřilo na vyhledání vhodných strategických partnerů, kteří se zaměřují na solventnější a náročnější klientelu.
Po několika týdnech aktivního vyhledávání začalo jednání o vzájemné spolupráci s celosvětově renomovanou společností, která je zaměřena na zdravý spánek. Díky tomu, že obě společnosti mají z části stejnou či podobnou cílovou skupinu, započala spolupráce fungovat.
Hned na začátku spolupráce řešilo koordinační centrum otázku, jakou vhodnou, nenásilnou a diskrétní formou si mohou obě partnerské společnosti doporučovat klienty. Zvítězil návrh uspořádat společenskou akci s programem, na kterou jedna i druhá strana pozvala několik desítek významných klientů. Tyto klienty si pak u sklenky vína a neformálního hovoru mohly vzájemně představit a doporučit.
V rámci klubových aktivit řízených koordinačním centrem vznikla síť dalších spolupracujících firem. Spolupráce s nimi probíhá podobným způsobem. Základem je vždy vzájemná komunikace důležitá pro řízení informací a pro mapování potřeb klienta.
Výsledky spolupráce lze rozdělit na primární a sekundární.