Proceram a.s.

Proceram a.s.

Společnost Proceram se specializuje na obchod s obklady, dlažbami, sanitární keramikou a vodovodními bateriemi. Její předností je schopnost profesionálně reagovat na požadavky jak koncového zákazníka, tak i stavebních firem, developerů, architektů a projektantů, zaměřených na nadčasovost v oblasti vzhledu, funkčnosti, včetně technických parametrů použitých materiálů.

Zadání

Zajistit společnosti Proceram prostřednictvím klubu Spojme síly a jeho aktivit nové obchodní a strategické partnery, s důrazem na minimální časové náklady při jejich získávání.

Navržené řešení

Celé řešení je postaveno na dvou základních pilířích s následným servisem klubu:

  1. vzájemně výhodná spolupráce a sdílení obchodních kontaktů a informací
  2. služby klubu a jeho koordinačního centra (např. vyhledávání vhodných strategických partnerů, řízení toku obchodních informací, vytváření osobních vazeb atd.)

Realizace

Vyhledávání vhodných strategických partnerů probíhalo dvěma směry, přičemž klíčovou roli hrála komunikace mezi koordinátorem klubu Spojme síly a společností Proceram.
Jeden se zaměřoval na standard v oblasti sanity, obkladů a dlažeb, druhá cesta směřovala k partnerům s náročnější klientelou, která má nadprůměrné požadavky na kvalitu materiálů a design.
V první fázi hledalo koordinační centrum obchodního partnera v oblasti dřevostaveb. Využívalo přitom jak vlastní databázi, tak obchodní kontakty společnosti Proceram u developerských společností, architektů a projektantů. Tato práce trvala cca 3 měsíce a přinesla výsledek - společnost, která splňovala požadované parametry a o vzájemnou spolupráci měla zájem.
Prostřednictvím klubových aktivit (neformálním setkáním) a navázaným osobním vazbám došlo k finální dohodě a společnost Proceram se stala exluzivním dodavatelem obkladů, sanity a dlažeb pro tohoto strategického partnera.
Ve druhé fázi se koordinační centrum zaměřilo na vyhledání vhodných strategických partnerů, kteří se zaměřují na solventnější a náročnější klientelu.
Po několika týdnech aktivního vyhledávání začalo jednání o vzájemné spolupráci s celosvětově renomovanou společností, která je zaměřena na zdravý spánek. Díky tomu, že obě společnosti mají z části stejnou či podobnou cílovou skupinu, započala spolupráce fungovat.
Hned na začátku spolupráce řešilo koordinační centrum otázku, jakou vhodnou, nenásilnou a diskrétní formou si mohou obě partnerské společnosti doporučovat klienty. Zvítězil návrh uspořádat společenskou akci s programem, na kterou jedna i druhá strana pozvala několik desítek významných klientů. Tyto klienty si pak u sklenky vína a neformálního hovoru mohly vzájemně představit a doporučit.
V rámci klubových aktivit řízených koordinačním centrem vznikla síť dalších spolupracujících firem. Spolupráce s nimi probíhá podobným způsobem. Základem je vždy vzájemná komunikace důležitá pro řízení informací a pro mapování potřeb klienta.

Výsledek spolupráce

Výsledky spolupráce lze rozdělit na primární a sekundární.

  1. primárním výsledkem je navázání konkrétních strategických partnerství s minimálními časovými a finančními náklady dle zadání.
  2. sekundárním výsledkem pak je získání dalšího obchodního potenciálu díky osobním kontaktům se zástupci několika desítek společností a významná úspora času a nákladů na činnosti, které na sebe převzalo koordinační centrum klubu.

Chcete nezávazně zjistit, jak můžeme pomoci zrovna Vám?
Ozvěte se nám a domluvíme si konzultaci zdarma!

Miroslav Kohout / +420 602 563 950 / info@cbnetwork.cz / nebo vyplňte kontaktní formulář

Povinné pole Jméno a Příjmení.
Povinné pole Email.
Povinné pole Telefon.
Povinné pole Váš dotaz nebo požadavek.